Webinar: Tijdens de Coronacrisis een bijeenkomst organiseren

0 out of 5

0 mensen hebben deze training beoordeeld

  • Duur 10:30 - 11:30
  • Bedrag € 0 ex. Btw
  • Locatie Online
  • Deelnemers 50
  • Extra 19 juni

Meld je aan voor de gratis webinar Moving Forward:
Hoe organiseer je een bijeenkomst tijdens én na de Coronacrisis?

Ben jij aan het nadenken over de mogelijkheid van het organiseren van bijeenkomsten voor jouw organisatie als dit straks weer mag? Of overweeg je online te gaan? Door de maatregelen rondom het Coronavirus is dat een hele ingewikkelde puzzel. Reden genoeg om eens een uur te brainstormen met mensen uit andere organisaties die op dit moment worstelen met dezelfde vraag. En om wat inzichten en tips te ontvangen van mensen die dagelijks bezig zijn met het strategisch nadenken over bijeenkomsten. Schrijf je in voor het gratis interactieve webinar ‘Moving Forward’ dat wij samen met MeetingMatters en Slidebox organiseren op vrijdag 19 juni tussen 10:30 -11:30 uur. Gast expert van de vorige keer, Tim Rosman, heeft ons uitgenodigd om deze keer de webinar vanaf de Fokker Terminal in Den Haag te hosten!

Hoe organiseer je een bijeenkomst in Coronatijd?

De wereld staat inmiddels al bijna twee maanden op zijn kop. Veel is anders geworden. Op dit moment zijn alle bijeenkomsten met meer dan honderd personen verboden en liggen feitelijk vrijwel alle bijeenkomsten stil. Maar voor hoe lang? En wat zullen de regels voor dit najaar en daarna zijn? En hoe ga je met die onzekerheid op dit moment slim om? Is het verstandig om wel al congressen, ALV’s, symposia, medewerkersbijeenkomsten of een ander evenementen te plannen met alles dat daar bij komt kijken? Of kun je beter afwachten tot het moment dat er meer duidelijkheid is met het risico dat je straks te weinig tijd hebt om iets goeds neer te zetten? Hoe ga je om met het reserveren van locaties en catering? Is het verstandig om je bijeenkomst in een live-variant en een online-variant uit te werken?

Uitwisselen van ervaringen en kennis

Dit zijn allemaal vragen die door de hoofden spelen van al diegenen die overwegen een bijeenkomst te organiseren, dan wel de verantwoordelijkheid hebben om de organisatie op poten te zetten. Tijdens het webinar ‘Moving Forward’ blikken we zo goed en zo kwaad als dat kan vooruit. We wisselen ervaringen uit tussen diegenen die op dit moment allemaal min of meer dezelfde puzzel aan het leggen zijn. Daarnaast worden vanuit MeetingMatters, Slidebox, AVEQ en het debatinstituut een aantal tips gegeven die je kunnen helpen bij het strategisch en praktisch nadenken over het plannen van bijeenkomsten komend najaar. Meld je gratis aan hieronder!

  • Ervaringen en kennis delen met gelijkgestemden
  • Tips bij het strategische plannen van events in het najaar
  • Slimme en praktische tools in en na Coronatijd
  • Informatie over de mogelijkheden van online bijeenkomsten

Het beste halen uit jouw online vergadering?

Hoe gaat het online vergaderen je af? Wist je dat je met een paar simpele en praktische trucs jouw online vergadering kan transformeren naar een effectieve bijeenkomst. Zorg ervoor dat je in die kostbare vergadertijd de beste beslissingen maakt. Schrijf je in voor onze 6-delige e-learning: Effectief vergaderingen leiden.

Het programma van de webinar Moving Forward

Tijdens deze nieuwe Moving Forward Webinar gaan we samen in één uur tijd op zoek gaan naar tips en inspiratie voor toekomstige bijeenkomsten, offline, online én hybride.

Programma volgt nog.

De webinar Moving Forward op vrijdag 19 juni begint om 10:30 – 11:30. Om mee te doen heb je het volgende nodig:

– laptop of tablet/smartphone

– goede internetverbinding

– camera en geluid (gebruik bij voorkeur oordoppen of een headset)

– een rustige omgeving

We gebruiken deze keer het technisch platform van AVEQ. Uitleg hierover ontvang je in de email die je uiterlijk donderdag 4 juni per email toegestuurd krijgt.

Voor wie is deze webinar Moving Forward bedoeld?

Dit webinar is bedoel voor iedereen die binnen zijn bedrijf, ministerie, branchevereniging of andere organisatie betrokken is bij de organisatie van evenementen als congressen, ALV’s, symposia, klantendagen of medewerkersbijeenkomsten. De sessie is nadrukkelijk niet bedoeld voor de toeleveranciers van evenementen zoals locaties en evenementenbureau’s.

De insteek van de interactieve sessie

Tijdens deze webinar wisselen we ervaringen uit met elkaar en worden praktische tips gedeeld. Ook zijn er experts aanwezig die ervaring hebben met events organiseren in de Coronatijd. Zij delen ook hun tips wat betreft het maken van strategische beslissingen in deze tijd.

Waarom een webinar bij het Nederlands Debat Instituut?

Het Nederlands Debat Instituut levert dagvoorzitters en debatleiders bij bijeenkomsten en adviseert organisaties is de voorbereiding naar een bijeenkomst toe over goede programmering. Hoe geef je de inhoud van een programma zo vorm dat de doelstellingen van de dag gehaald worden? Op deze vraag kunnen wij jouw helpen antwoord te geven!

Als onafhankelijk sparringpartner met bijna 30 jaar ervaring met events (organiseren, accommoderen en faciliteren) helpt MeetingMatters jou om maximale impact met jouw (online) congressen en events te realiseren. Door een strategische aanpak, samen doelstellingen helder te maken, deze door te vertalen naar het ontwerp van je event én de effecten te meten, zodat je de waarde/impact aan kan tonen.

Slidebox helpt organisaties met hun strategische content en strategische (online) events en is gespecialiseerd in het vertalen van corporate strategy, kernwaarden en bedrijfscultuur naar de concrete inhoud van een presentatie en een bijeenkomst.

De prijs van de webinar Moving Forward

Wij organiseren deze webinar omdat wij het belangrijk vinden om kennis te delen en mensen met elkaar in contact te brengen. Deelname aan deze webinar is daarom gratis.

De tijden van de webinar Moving Forward

De webinar vindt plaats op vrijdag 19 juni van 10.30 uur tot 11:30 uur. Aanmelden is gratis en kan via de onderstaande link.

De locatie van de gratis webinar Moving Forward

We gebruiken het online platform Zoom. Een dag van te voren krijg je van ons de aanmeldingslink toegestuurd.

Kirsten Voest projectmanager evenementen

ADVIES NODIG?

Ik denk graag met je mee zodat jij een training vindt die past bij jouw wensen.

Kirsten Voest
voest@debatinstituut.nl
035-6252050

gratis 5 tips ontvangen?

Wil je werken aan je overtuigingskracht? Meld je gratis aan voor de 5 tips en ontdek hoe je krachtiger kunt spreken, vergaderen en leidinggeven.

X